Major US TV service dumps pro-Trump channel OAN

Major US TV service dumps pro-Trump channel OAN

Major US TV service dumps pro-Trump channel OAN Former US president Donald Trump regularly called on Chanel Rion of OAN (pictured April 2020) during his press briefings Subscription television service DirecTV has decided not to renew its contract with One America News Network (OAN), an ultra-conservative, conspiratorial US channel that backs former US president Donald Trump. "We informed (OAN owner) Herring Networks that, following a routine internal review, we do not plan to enter into a new contract when our current agreement expires," a spokesman for DirecTV told AFP Friday. DirecTV, which is owned by US telecom giant AT&T, did not provide further details for its decision. Like Newsmax or Real America's Voice, they refused to recognize Donald Trump's defeat in the November 2020 presidential election, instead relaying unsubstantiated conspiracy …
More on: www.news.com.au